سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آلبوم عکس نوزاد

آلبوم عکس نوزاد و تهیه آن هنگام مراجعه به آتلیه کودک مساله ای است که دغدغه بسیاری از والدین است. داشتن یک ایده خوب برای گرد آوری یک آلبوم عکس کودک گاهی اوقات دشوار به نظر می رسد. تماشای رشد کودک شما، مملو از لحظه های جالب و جذاب است. از اولین لحظات پس از تولد تا اولین بار که کودک شما راه می رود یا غذا می خورد، همه و همه لحظاتی دلنشین و به یادماندنی برای شماست، که نمی خواهید ثبت این لحظات را از دست بدهید. در این مقاله از پیکسان، 10 ایده جذاب برای تهیه آلبوم عکس کودک را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

10 ایده برای آلبوم عکس کودک

1- یادگیری حروف و الفبا

کودک شما به زودی رشد می کند و زمان آن فرا می رسد که حروف الفبا را بیاموزد. چرا برای تسهیل یک یادگیری موفق، یک آلبوم درست نکنیم؟ یکی از ایده ها برای آلبوم عکس نوزاد شامل استفاده از اسباب بازی های مورد علاقه، غذاها و دیگر لوازم جانبی آنها است که با هر حرف الفبا مطابقت دارد و کودک شما وقتی بزرگتر شد، می تواند از این آلبوم برای یادگیری الفبا استفاده کند.

آلبوم عکس نوزاد

 

2- کودک در تعطیلات

یکی از مهیج ترین اوقات نوزاد شما، در دوران پیک نیک، گشت و گذار و سپری کردن تعطیلات با شماست. پس چرا یک آلبوم عکس نوزاد با مضمون تعطیلات برای او درست نکنیم؟ این می تواند بهترین ایده برای آلبوم عکس کودک باشد.

آلبوم عکس نوزاد

 

3- اولین جشن تولد کودک

در حالی که می توان گفت که کودکان اولین سال های تولد خود را، بعدها به یاد نمی آورند، با ایجاد یک آلبوم برای اولین جشن تولد کودک خود، خاطرات این رویداد مهم را برای همیشه ثبت و به صورت مستند به خاطر بسپارید. عکاسی از جشن تولد کودک می تواند یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد یک آلبوم عکس کودک باشد.

آلبوم جشن تولد کودک

 

4- اولین سال نو کودک

سال نو و تعطیلات نوروز، یک دوره خاص از سال است که در آن شادی فراوانی وجود دارد. نوزادان و کودکان از طریق رویدادهایی که به خاطر می آورند، بعدها این جشن ها و حال و هوا را بهتر درک می کنند. یک آلبوم عکس کودک با مضمون اولین سال نو، می تواند بعدها برای شما و کودکتان فوق العاده جذاب باشد.

آلبوم عکس کودک

 

5-  غذا خوردن کودک

از کودک خود با گرفتن عکس هایی در حالی که به آشپزی شما کمک می کند و یا مشغول خوردن چیزی می باشد، در ایجاد و تهیه یک آلبوم عکس نوزاد استفاده کنید.

آلبوم عکس نوزاد

 

6- خاطرات دست نویس مادر

یکی از شخصی ترین ایده ها برای ایجاد یک آلبوم عکس نوزاد شامل وقت صرف کردن برای  نوشتن خاطرات مادرانه از فرآیند رشد کودک دلبند شماست. چیزهایی که شما به عنوان مادر می نویسید، در سالهای بعد می تواند برای فرزندتان جذاب باشد.

آلبوم عکس کودک

 

7- نقاط عطف کودک

هیچ احساسی بالاتر از مشاهده این که فرزندتان در حال پیشرفت و بزرگ شدن و رشد کردن است وجود ندارد. برای ثبت نقاط عطف نوزاد خود، ایجاد یک آلبوم عکس نوزاد برای این منظور بهترین ایده است. نقاط عطفی نظیر؛ نشستن، راه رفتن و یا دندان درآوردن کودک شما که ثبت آنها می تواند در آینده برای شما و فرزندتان، جالب باشد.

آلبوم عکس نوزاد

 

8- یک آلبوم خانوادگی کودک

ایجاد یک آلبوم عکس کودک با تم خانوادگی شاید بهترین گزینه ممکن باشد. عکس هایی از کودک شما در آغوش پدر ومادر، پدر بزرگ و مادربزرگ و یا دایی، خاله، عمو وعمه می تواند بسیار جذاب  و خاطره انگیز باشد.

آلبوم عکس خانوادگی کودک

 

9- داستان تولد کودک

زمانی که کودک شما بزرگتر می شود، علاقه مند است بداند که چگونه به دنیا آمده است و در بدو تولد چه قیافه ای داشته است. حوادث بدو تولد تا زمان مدرسه رفتن کودک خود را در آلبوم عکسی آماده کنید.

آلبوم عکس بچه

 

10- آلبوم سالیانه کودک

ایجاد یک آلبوم عکس سالیانه کودک می تواند ایده بی نظیری باشد. یک آلبوم عکس کودک مجزا برای سال اول تولد، سال دوم تولد، سال سوم تولد و … می تواند این بستر را فراهم کند تا وضعیت رشد و تغییرات کودک خود را در سال های مختلف پس از تولد، مشاهده کنید.

آلبوم عکس نوزاد

 

منبع

shutterfly.com