سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس برای آتلیه بارداری

لباس برای آتلیه بارداری و انتخاب و تصمیم گیری در مورد پوشیدن لباس مناسب برای حاضر شدن در آتلیه بارداری، گاهی شاید دشوار تر از انتخاب آتلیه بارداری مناسب باشد. به تن کردن لباسی که تغییرات بدن در دوران بارداری و برجستگی های زنانه بدن را که در طی این دوره  دستخوش تغییر شده اند را بیش از پیش به نمایش بگذارد، نکته ای است که در عکاسی بارداری بسیار حائز اهمیت است.

عکس گرفتن از بارداری به شما کمک می کند تا از یکی از عجیب ترین و شیرین ترین دوران زندگی خود، خاطراتی بصری را به ثبت برسانید. خاطراتی که بعدها برای شما، همسرتان و فرزندانتان فوق العاده جذاب خواهد بود. به منظور هرچه بهتر برگزار شدن جلسه عکاسی بارداری شما باید مناسب ترین لباس برای آتلیه بارداری را با توجه به فرم بدن، علایق و سلایق خود و نظر همسرتان، انتخاب کرده و بپوشید.

لباس برای آتلیه بارداری

5 عامل موثر در انتخاب لباس برای آتلیه بارداری

محل عکس برداری

نوع عکس یا مضمونی را که دوست دارید عکس های شما داشته باشد در نظر بگیرید. شما می توانید با در نظر گرفتن سبک شخصی در کنار برخی از سرگرمی ها یا علایق خود، قدم اول را بر روی خودتان آسان تر کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد نوع و سبک عکاسی مورد نظر خود تصمیم بگیرید. یک عکس صمیمی و دنج در منزل با همسرتان و یا عکسی  در بیرون از منزل و در فضای باز، همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. پس تعیین کنید که آیا مایل به عکاسی در فضای بازهستید یا خیر. این جنبه نیز به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. عکس های بارداری داخل منزل، معمولا عکس هایی بسیار صمیمی و دوستانه می باشند. مکانی که شما برای عکس برداری انتخاب می کنید، می تواند در انتخاب لباس برای آتلیه بارداری موثر باشد.

عکس تکی یا خانوادگی

تعیین کنید با چه کسی دوست دارید عکس های بارداری خود را بگیرید. عکس گرفتن از شما و همسرتان در حین بارداری و یا حتی گرفتن برخی از عکس های خانوادگی، اصلا غیر معمول نیست. در صورتی که فرزند دیگری دارید، گرفتن عکس با او که منتظر از راه رسیدن خواهر یا برادر کوچک خود است نیز می تواند جذاب باشد. فقط به خاطر داشته باشید که هنگام عکاسی جمعی، همه با هم در پوشیدن  لباس هماهنگ باشید و از رنگ های مکمل استفاده کنید. شما باید در قلب و بطن تصویر قرار بگیرید و به عنوان ستاره ای درخشان چشمک بزنید.

وضعیت هوا و فصول سال

در نظر بگیرید که هوا در طول عکس برداری شما چگونه خواهد بود. بسته به اینکه در چه فصلی قرار دارید، نوع لباس پوشیدن و انتخاب لباس برای آتلیه بارداری می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، شما در فصل تابستان می توانید از لباس های نازک تر و راحت تر استفاده کنید و در فصل زمستان از بافت ها و لباس های گرم استفاده کنید. توجه به فصل های سال و وضعیت هوا، نقطه شروع خوبی برای انتخاب لباس برای عکس های بارداری شما خواهد بود.

ترکیب رنگ ها

هنگام انتخاب لباس برای آتلیه بارداری خود به ترکیب رنگ ها دقت کنید. عکس های خود را با رنگ های ترکیبی مرسوم، مد روز یا بر اساس سبک های مختلف انتخاب نکنید. روندها و مدها می آیند و می روند، شما نباید چیزی را انتخاب کنید که احتمالا از مد می افتد. شما باید لباسی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و موی شما همخوانی داشته باشد، توجه به ترکیب رنگ ها می تواند سبب جذابیت بیشتر عکس های بارداری شما باشد.

راحتی و تناسب لباس

اطمینان حاصل کنید که با لباس هایی که انتخاب می کنید راحت هستید و در عکس گرفتن از آن لذت خواهید برد. انتخاب لباس با توجه به سلیقه، به شما این امکان را می دهد که در هنگام عکاسی راحت باشید. انتخاب لباس متناسب و راحت، باعث می شود تا شخصیت شما در عکس همانند نوری بدرخشد.

 

معرفی  10 لباس برای آتلیه بارداری

1- یک لباس بلند و توری

یک پیراهن بلند و توری برای عکاسی بارداری واقعا ایده آل است. انتخاب این لباس برای آتلیه بارداری تمام برجستگی های بدن شما را نمایش می دهد. این لباس می تواند یک لایه متقاطع از بافت داشته باشد که یک دید نرم و زنانه را به مخاطب می دهد. این لباس بسیار محبوب است زیرا آستین های بلندی نیز دارد. به نظر می رسد این لباس در همه اشکال همه چیز را به ست پایین شکم، هدایت می کند و جلوه زیبایی به شکم می بخشد.

لباس توری برای عکس بارداری

2- یک لباس ماکسی

یک لباس ماکسی جذاب و زیبا که برای فصول گرم و تابستانی در جنگل و فضای سبز بسیار مناسب است. این لباس روان و آزاد است و حس آزادی زیادی می بخشد. اگربه دنبال لباسی هستید که از شانه بیفتد و یا اینکه دارای آستین های کوتاه باشد، این لباس فوق العاده مناسب است. این لباس های بلند اما گشاد برای عکس های بارداری ایده آل هستند زیرا به شما اجازه می دهند که لباس خود را بکشید و شکم خود را به شکل و زاویه دلخواه نمایش دهید.

لباس ماکسی بارداری

3- لباس مجلسی

یک لباس مجلسی مناسب که در ناحیه گردن آزاد است. به نظر می رسد این لباس، فوق العاده زنانه بوده و جذبه خاصی به چهره شما می دهد. مدل تنگ این لباس مجلسی ترجیحا بهتر است، چرا که اندام شما را برجسته تر نشان می دهد. در صورت امکان، به دنبال یک لباس مجلسی اندامی با یا  یک انتهای فوق العاده زنانه باشید.

انتخاب لباس برای عکاسی بارداری

4- لباس شب

در انتخاب لباس برای آتلیه بارداری به نظر می رسد انتخاب یک لباس شب هنگام عکس گرفتن، بسیار طبیعی و مادرانه است. عناصر زنانه مانند کمان و توری می توانند به لباس شب، جلوه جذاب تری ببخشند. کمر آن می تواند در اطراف شکم شما جمع شود و یک پارچه ساتن می تواند سبب درخشش آن شود.

لباس شب برای عکس بارداری

5- لباس بارداری اسلامی

برای خانوم هایی که به دلیل اعتقادات خود، علاقه به استفاده از لباس های بارداری اسلامی دارند، پوشیدن یک مانتو بلند و یا دامن بلند می تواند مناسب باشد. استفاده از لباس هایی با بالا تنه ای اسلامی و پوشیده می تواند در عین پوشیدگی، بسیار شکیل و جذاب باشد.

لباس بارداری اسلامی

 

لباس بارداری اسلامی

6- لباس دو تکه با روکش

یک لباس بارداری دو تکه با روکش مناسب برای فصل پاییز و زمستان بسیارمناسب است. این لباس پوشش زیادی را در بازوها و قفسه سینه شما فراهم می کند، اما در سراسر کمر برای نمایش شکم در حال رشد شما مناسب است. این لباس ها معمولا از جنس مخمل یا نوعی پارچه ابریشمی نرم ساخته می شوند.

لباس بارداری زمستانی

7- لباس شب پری دریایی

یک لباس شب به فرم پری دریایی، به زنان باردار اعتماد به نفس و جذابیت خاصی می بخشد. این لباس ها دارای آستین های درپوش متوسط ??و یک شلوار دلربا هستند. آنها به طور کلی از توری ساخته شده اند و یک ماده صاف و نرم که خاصیت کششی دارد. انتهای آنها شبیه دم پری دریایی است و با شکوه خاصی بر روی زمین پخش می شود و می نشیند.

لباس بارداری طرح پری دریایی

8- لباس توتو دو تکه

یک لباس دو تکه توتو بارداری، می تواند انتخابی بی نظیر برای اشخاصی باشد که می خواهند برجستگی شکم خود را بدون پوشش لباس به نمایش بگذارند. این لباس از یک دو تکه جدا گانه تشکیل شده است، که کشش خوبی داشته و فرم بدن رابه خوبی نشان می دهد.  دامن پفی این لباس به طور کامل پاها را می پوشاند، اما شکم را در معرض دید قرار می دهد. این یک لباس عالی برای نمایش شکم یک زن باردار است.

لباس توتو دو تکه بارداری

9- لباس امپراطوری

یک لباس امپراطوری، محکم روی نیم تنه می ایستد و در تمام  امتداد شکم جریان می یابد و با یک چاک در وسط آن، از شکم به پایین به دو تکه تقسیم می شود. این لباس به شما این امکان را می دهد که روی شکم خود مانورکمتری بدهید و قسمت بالای بدن خود را برجسته کنید. این لباس در نیمه پایینی خود پوشش زیادی دارد.

لباس امپراطوری برای عکس بارداری

10- لباس بارداری یک تکه

یک لباس بارداری یک تکه و نه چندان تنگ در قسمت پایینی، می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که علاقه ای به برجسته نشان دادن شکم خود ندارند. این سبک لباس تمایل دارد که در قسمت بالایی جلب توجه کند و در قسمت پایینی جریان داشته باشند. این نوع لباس همچنین از طول کاملی برخوردار است، بنابراین پوشش زیادی را در قسمت پایینی دارد و در ناحیه شکم، چندان تنگ نبوده و جلب توجه نمی کند.

لباس بارداری یک تکه

نکاتی در مورد انتخاب لباس برای آتلیه بارداری

  • لباس هایی که از ابریشم یا ساتن ساخته شده اند بسیار نازک هستند و توده ها و برآمدگی های بدن را نشان می دهند، که می تواند در بعضی از نورها و روشنایی های خاص بسیار ناخوشایند به نظر برسد. به این مساله هنگام انتخاب لباس دقت کنید.

 

  • اگر کوچک و ریزاندام هستید، به سراغ لباس هایی با گل های کوچک یا لباس های پولک داربروید. این قضیه قاب تصویر و هیکل شما را بزرگتر نشان می دهد.

 

  • انتخاب یک لباس متناسب، همیشه بهتر از یک لباس تنگ یا گشاد هنگام عکاسی بارداری است. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که شک شا را برجسته تر نشان دهد.

 

  • رنگ لباس خود را متناسب با فضایی که در آن عکس برداری می کنید و فصلی که در آن قرار دارید تنظیم کنید. اگر عکاسی بارداری شما در فصل زمستان انجام می شود، بهترین گزینه انتخاب رنگ هایی نظیر قرمز است. در فصل تابستان رنگ صورتی می تواند رنگ مناسبی باشد. هنگام انتخاب رنگ لباس خود، به پس زمینه تصویر خود نیز توجه کنید.

لباس برای آتلیه بارداری