سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوگوی آتلیه عکاسی و 6 نکته برای طراحی مناسب آن

 

لوگوی آتلیه عکاسی

لوگوی آتلیه عکاسی ترکیبی از متن ساده و تصاویر بصری است که به دو هدف طراحی می شود. یک لوگوی آتلیه عکاسی به مشتریان بالقوه، نام آتلیه عکاسی شما را نشان می دهد و یک نماد بصری ایجاد می کند که نشان دهنده خدمات عکاسی شماست. یک آرم خلاق و به یاد ماندنی بخشی جدایی ناپذیر در هر کسب وکار تجاری موفق از جمله صنعت عکاسی می باشد. وقتی از یک لوگو و نماد مشخص برای عکس ها، کارت ویزیت ها و تبلیغات آتلیه عکاسی خود استفاده می کنید، نام شما دائما در معرض دید مشتریان بالقوه قرار می گیرد. لوگوی استودیو عکاسی اولین چیزی است که مشتریان شما آن را می بینند و این به ایجاد یک ارتباط عاطفی بصری کمک می کند. بنابراین برای اینکه این قضیه به تجارت شما آسیب نرساند، باید یک لوگوی عکاسی به یاد ماندنی و شیک طراحی کنید.

دوستا عزیزی که قصد دانلود فایل لایه باز لوگو آتلیه را دارند، می توانند با مراجعه به لینک زیر از سایت معتبر freepik اقدام به دانلود تعداد زیادی از لوگوهای حرفه ای برای آتلیه خود نمایند.

دانلود فابل لایه باز لوگوی آتلیه عکاسی با لینک غیر مستقیم

 

لوگوی آتلیه عکاسی

 

مزایای طراحی لوگو برای آتلیه عکاسی

داشتن یک لوگوی حرفه ای که خوب طراحی شده است، باعث افزایش اعتماد مشتریان به شما می شود. در صورت داشتن یک لوگو زیبا و مرتبط، افراد به احتمال زیاد به سمت شما جذب می شوند. در ادامه به بررسی مزایای طراحی لوگو برای آتلیه عکاسی خواهیم پرداخت.

1- برداشت مثبت مشتری

اولین ثانیه های آشنایی با یک شرکت یا یک عکاس خصوصی بسیار مهم است. در ابتدا مشتریان بالقوه، لوگوی آتلیه عکاسی و نام شما را می بینند، بنابراین باید آرم شما از بالاترین سطح کیفیت برخوردار باشد تا برداشت مثبت مشتری را به دنبال داشته باشد. با توجه به نکات طراحی لوگو، بسیار مهم است که سبک کلی و طرح رنگ آن کاملا متناسب با حوزه عکاسی باشد که در آن کار می کنید و شخصا خدمات شما را به نمایش بگذارد.

2- از عکس های شما محافظت می کند

شما یک مجموعه عکس زیبا برای آلبوم نمونه کار خود آماده می کنید، با استفاده از یک لوگو و قرار دادن آن روی عکس های خود، می توانید آنها را خصوصی کنید تا شخص دیگری از تصاویر شما استفاده نکند. قرار دادن لوگوی آتلیه عکاسی شما بر روی عکس های شما از چاپ غیر مجاز عکس های شما محافظت می کند.

3- استفاده در فرآیند بازاریابی

بازاریابی عکاسی شما یک گام مهم در رشد شغل شماست. شما می توانید از بروشورهای چاپی،  مقالات عکاسی آنلاین، بررسی ها، نمایشگاه های تجاری یا هدایای عکاسی رایگان استفاده کنید. می توانید از لوگو آتلیه عکاسی خود در موارد فوق استفاده نمایید. بنابراین باید  یک آرم زیبا در قالب های مختلف داشته باشید تا بتوانید خدمات عکاسی خود را در منابع و وب سایت های مختلف تبلیغ کنید.

4- درآمد شما را افزایش می دهد

با وجود این واقعیت که ایجاد و طراحی یک لوگوی عکاسی حرفه ای منجر به هزینه های اضافی می شود، در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود این پول را برگردانید و سود قابل توجهی کسب کنید. تعداد زیادی از مردم شما را با این لوگوی زیبا  خواهند شناخت و از دیگر رقبا تشخیص می دهند که به نوبه خود این مساله باعث افزایش تعداد مشتریان شما در دراز مدت خواهد شد.

در مجموع درآمد آتلیه عکاسی با تبلیغات انجام شده در آن رابطه مستقیم دارد و شخص آتلیه دار باید به این موضوع توجه کند که تبلیغات صرف هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و لوگوی خوب برای آتلیه منجر به تبلیغات قوی تر خواهد شد.

لوگوی آتلیه عکاسی

 

6 نکته مهم در طراحی لوگوی عکاسی

یک لوگوی کسل کننده و ساده و گاهی اوقات به راحتی می تواند مردم را از شما دور کند. اما لوگوی مناسب چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟ این کار شامل استفاده از دو تصویر است که در هم ادغام می شوند تا مخاطب مفهوم تصور شده را مجسم کند. در ادامه به بررسی مهمترین نکات برای طراحی لوگوی عکاسی خواهیم پرداخت.

1- توجه ویژه به انتخاب رنگ ها

انتخاب رنگ ها مهمترین مرحله طراحی لوگو است. این باید با ایده کلی برند شما مطابقت داشته باشد و با سبک عکاسی که در آن تخصص دارید همراه باشد. از رنگ سبز و سیاه برای عکاسی منظره، سفید و صورتی برای آتلیه عروس و خاکستری و آبی برای آتلیه بارداری می توانید استفاده کنید. رنگهای مورد استفاده باید توجه را جلب کنند اما در عین حال جهانی باشند. طبق نکات طراحی لوگو، توصیه می شود چندین نسخه با طرح های مختلف رنگی تهیه کنید که می توانند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل است که برندهای معروف معمولا طیف ساده ای برگرفته از حداکثر 3 رنگ اصلی را در طراحی لوگوی خود استفاده می کنند.

2- به بررسی ایده ها و سبک ها بپردازید

به طور طبیعی، مطالعه روند اصلی در زمینه ایجاد لوگوی آتلیه عکاسی مفید است. این کار به شما کمک می کند تا از تمام روندها، سبک ها و مدل های جدید آگاه شوید  و از الگوهای مختلف برای ایجاد طرح های خود استفاده کنید. استفاده از یک لوگوی کلیشه ای باعث می شود تا آرم شما یکنواخت بوده و برای مخاطب جذاب نباشد.

3- آن را خاص ومنحصر به فرد طراحی کنید

نکته اصلی موفقیت در طراحی لوگوی آتلیه عکاسی، اصالت و تفاوت آن با دیگران خواهد بود. هرچه لوگوی شما خاص تر و متفاوت تر باشد، در بین رقبا بیشتر جلوه پیدا کند و مشتری بیشتری جذب می کند. می توانید لوگوی خود را به روش هایی باورنکردنی و به یاد ماندنی ترسیم کنید، پس سعی کنید عجله نکنید و با اولین ایده ای که به ذهنتان خطور کرد شروع به کار نکنید.

4- فونت مناسب را انتخاب کنید

نوع نوشته روی لوگو اهمیت زیادی دارد. یک فونت نامناسب می تواند کل زحمات شما را خراب کند و یا حتی توجه را از شعار یا عنوان برند شما دور کند. نوع سفارشی، گزینه ای فوق العاده برای انتخاب فونت مناسب و حفظ هویت لوگوی آتلیه عکاسی شما است. به اندازه فونت توجه کنید و آن را قابل خواندن و واضح انتخاب کنید. حروف باید به اندازه کافی از هم فاصله داشته و خوانا باشد تا بدون توجه به مقیاس آرم شما، حروف به راحتی خوانده شوند. به یاد داشته باشید که سبک تایپ شما باید سبک عکاسی شما را تکمیل کند.

5- آن را ساده طراحی کنید

برای به دست آوردن یک لوگوی خوب و واقعا چشمگیر، نیازی به اختراع چیزی خارق العاده نیست. به عنوان یک قاعده، چنین ایده هایی برای به یاد آوردن و درک مخاطب اندکی دشوار است. اول از همه، یک طراحی لوگوی خوب با سادگی و سهولت در درک آن مشخص می شود. آرم شرکت اپل نمونه ای عالی از این رویکرد قدرتمند است، همه چیز ابتدایی اما در عین حال خارق العاده و شگفت انگیز است.

ساده یعنی به یاد ماندنی و به یاد ماندنی یعنی سودآور. اگر برای برند شما امکان پذیر است، از اشکال و خطوط اصلی در طراح لوگو استفاده کنید. اگر می خواهید چهره سخت، سرد یا تهاجمی برند خود را تاکید کنید، از لبه ها و تصاویر تیز استفاده کنید. از طرف دیگر، خطوط مبهم و دور از یکدیگر هم حاکی از آرامش و احساس امنیت است. سعی کنید تعداد عناصر را تا حد امکان کم کنید تا پیام اصلی بازاریابی شما دست نخورده باقی بماند.

6- لوگوی شما باید قابلیت تغییر اندازه داشته باشد

قابلیت تغییر اندازه در طراحی لوگوی آتلیه عکاسی به این معنی است که می توانید تلاش های بازاریابی خود را با موفقیت گسترش دهید. این بدان معنی است که شما می توانید تصویر نام تجاری خود را بر روی کارت های ویزیت، پوستر و تبلیغات وب پیاده سازی کنید بدون اینکه به دنبال لوگویی جدید باشید. اگر می خواهید تصویر لوگوی خود را در آینده تغییر اندازه دهید، باید آن را با استفاده از یک نرم افزار مبتنی بر بردار طراحی کنید، گرافیک های برداری مبتنی بر تعداد معینی از نقاط هستند که می توانند بدون از دست دادن کیفیت، در هر سایزی ذخیره شوند. در این راستا از استفاده از نرم افزارهای شطرنجی مانند Adobe Photoshop خودداری کنید، زیرا این امر باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

لوگوی آتلیه عکاسی

 

انواع لوگوی آتلیه عکاسی

لوگوی آتلیه عکاسی

 

لوگوی آتلیه عکاسی

 

لوگوی آتلیه عکاسی

 

لوگوی آتلیه عکاسی

 

لوگوی آتلیه عکاسی

 

لوگوی آتلیه عکاسی

 

لوگوی آتلیه عکاسی

لوگوی آتلیه عکاسی


طراحی آتلیه عکاسی | 5 مرحله برای طراحی دکوراسیون آتلیه عکاسی

طراحی آتلیه عکاسی

طراحی آتلیه عکاسی یکی از موارد مهمی است که در رونق کسب و کار عکاسی و جذب مشتری برای آتلیه عکاسی شما فوق العاده تاثیر گذار است. شما به عنوان یک عکاس می توانید ایده ها و نظرات متفاوتی در رابطه با طراحی آتلیه عکاسی خود داشته باشید، اما باید به این نکته توجه کنید که آتلیه عکاسی شما یک آتلیه کودک است یا یک آتلیه بارداری و یا حتی یک آتلیه چند منظوره، چرا که دکوراسیون و طراحی آتلیه عکاسی شما با توجه به نوع و سبک کاری شما می تواند متفاوت باشد. در ادامه به بررسی 5 مرحله برای طراحی آتلیه عکاسی خواهیم پرداخت.

طراحی آتلیه عکاسی

 

5 مرحله برای طراحی آتلیه عکاسی

 1- استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب

یکی از الزامات طراحی آتلیه عکاسی، استفاده از وسایل و تجهیزات مناسب می باشد. بعضی مواقع وسایل پیش افتاده و تزئینات ساده و جزئی نیز می تواند طراحی استودیوی عکاسی شما را دستخوش تغییرات گسترده ای کند و محیط آن را مشتری پسند تر کند. در اصل لوازم و تجهیزات یک آتلیه، مهم ترین قسمت طراحی داخلی آن را شامل می شوند. اگر شما یک آتلیه بزرگ با معماری زیبا داشته باشید، اما تجهیزات مناسب و استانداردی در ان نداشته باشید، این هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت و کمتر مورد توجه مردم قرار می گیرد. هنگام چینش و انتخاب وسایل مورد نیاز برای آتلیه خود باید به وسعت فضای اتلیه و نوع و سبک عکاسی خود توجه کنید تا چینش شما کاملا سازگار با محیط و سبک کاری شما باشد.

استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب در طراحی عکاسی

 

2- استفاده از ایده های خلاقانه

در طراحی آتلیه عکاسی خود سعی کنید تا حد امکان از ایده های جدید و خلاقانه استفاده کنید و به دنبال کپی برداری از مدل های تکراری نباشید. هر چه خلاقیت و ابتکار شما بیشتر باشد، آتلیه شما خاص تر و جذاب تر جلوه می کند. به یاد داشته باشید که همیشه نیازی به صرف هزینه های هنگفت نیست، گاهی با اجرای چند ایده خلاقانه با هزینه اندک نیز می توان به نتیجه مطلوب رسید.

 

3- توجه به ترکیب رنگ ها

توجه به روانشناسی رنگ ها و مقوله ترکیب رنگ ها در طراحی استودیوی عکاسی امری بسیار مهم است. توجه به ترکیب رنگ ها نقش مهمی در دکوراسیون دارد. رنگ ها در واقع یک زبان تصویری برای ارائه مفاهیم به مخاطب می باشند. به کارگیری رنگ های گوناگون و توجه به هارمونی آنها، سریعترین، ساده ترین و واقع بینانه ترین روش برای دمیدن یک روح در فضای استودیو عکاسی شماست. رنگ ها می توانند به طور کامل فضای داخلی استودیو عکاسی شما را تغییر داده و با دکوراسیون و سبک کاری شما هماهنگی ایجاد کنند.

گاهی ممکن است شما هزینه بالایی را برای خرید تجهیزات و عناصر دکوراسیون استودیوی خود متحمل شده باشید، اما هیچ گونه هارمونی و هماهنگی میان رنگ وسایل، دیوارها و کل فضای استودیوی عکاسی شما مشاهده نشود، و این به معنی عدم مقبولیت آتلیه عکاسی شما نزد مشتریان و مخاطبان می باشد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی باید به هارمونی و ترکیب رنگ ها هنگام طراحی استودیو عکاسی خود توجه ویژه ای داشته باشید.

توجه به روانشناسی رنگها در طراحی آتلیه عکاسی

 

4- نورپردازی صحیح

نورپردازی در طراحی استودیوی عکاسی از مهم ترین آیتم ها به شمار می آید. برای این منظور شما به تجهیزاتی نظیر سافت باکس، چتر بازتابنده، فلش و لانه زنبوری نیازمندید. شما باید نحوه قرار گرفتن و استفاده از هرکدام از این موارد را با توجه به محیط و ابعاد آتلیه و سبک عکاسی خود، در نظر بگیرید، تا بتوانید بهترین نورپردازی را هماهنگ با طراحی استودیوی عکاسی داشته باشید.

 

 5- چیدمان اصولی لوازم و تجهیزات

برای ایجاد یک دکور و طراحی ایده آل، باید وسایل موجود در استودیوی خود را به بهترین شکل در کنار هم بچینید. چیدمان اصولی و دقیق تجهیزات و لوازم در فضای استودیو، سبب می شود تا محیط داخلی آتلیه شکیل تر به نظر برسد. اگر آتلیه شما یک آتلیه کوچک است باید به این موضوع، توجه بیشتری داشته باشید.

چیدمان و دکوراسیون استودیوی عکاسی


تم آتلیه ولنتاین نوزاد |معرفی 10 ایده عکس ولنتاین کودک 2020

 

تم آتلیه ولنتاین

تم  آتلیه ولنتاین یکی از محبوب ترین انواع تم عکس کودک در آتلیه کودک می باشد. برای برخی والدین، عکاسی با  تم آتلیه ولنتاین یا تم هالوین و یا تم کریسمس از آنجایی که این مناسبت ها متعلق به کشورما نیست و مناسبتی تمام ایرانی نیست، چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. اما دسته دیگری از والدین، این مناسبت ها و تم ها را پسندیده و دوست دارند و علاقه مند هستند تا کودک یا نوزادشان عکس هایی با تم آتلیه ولنتاین را در آلبوم خاطرات خود داشته باشد. برای عکاسی از نوزاد یا کودک در روز ولنتاین، نیازی به وسایل و ترئینات خاص و عجیب غریبی ندارید، شما می توانید با  ایده هایی خلاقانه و جذاب از کودک خود عکس بگیرید یا اگر مایل باشید می توانید او را به آتلیه کودک ببرید تا عکاسان آتلیه از او عکس هایی با تم آتلیه ولنتاین به ثبت برسانند.

تم ولنتاین کودکتم ولنتاین کودک

 

 اهمیت عکاسی از کودک با تم ولنتاین

ولنتاین که به روز عشق معروف است، روزی است که ایرانیان باستان از دو هزار سال قبل از بنیان گذاری روز ولنتاین امروزی، به عنوان روزی به نام روز عشق، آن را جشن  گرفته و عشاق هدایایی را در این روز به یکدیگر می دادند. این روز در تقویم زرتشتیان مصادف با پنجم اسفند ماه می باشد که نسخه خارجی آن در سطح جهان، در روز چهاردهم فوریه میلادی که برابر است با 25 بهمن ماه، برگزار می شود. اهمیت عکاسی از کودک با تم ولنتاین این مساله است که از سنین کودکی اهمیت این روز و دوس داشتن اطرافیان وهدیه دادن را به کودک می آموزیم و علاوه بر آن تصاویری زیبا و دلنشین از این رویداد شیرین از کودک دلبندتان به ثبت می رسانید.

 

معرفی 10 تم آتلیه ولنتاین کودک 2020

 

کودک با تل موی قلبی روی سرکودک با تل موی قلبی روی سر

 

تم آتلیه ولنتاین و انبوهی از بادکنک های قرمزانبوهی از بادکنک های قرمز

 

دو قلوها با عینک قلبی و زیر انداز قلبی که از نمادهای ولنتاین محسوب می شونددو قلوها با عینک قلبی و زیر انداز قلبی که از نمادهای ولنتاین محسوب می شوند

 

تم آتلیه ولنتاین | کودک برهنه با قلبی در دست و درخواست بوسهکودک برهنه با قلبی در دست و درخواست بوسه

 

ایده عکس ولنتاین کودک با استفاده از سبدایده عکس ولنتاین کودک با استفاده از سبد

 

عکس ولنتاین کودک با نصب بال فرشته ای بر پشت کودکعکس ولنتاین کودک با نصب بال فرشته ای بر پشت کودک

 

قلب قرمز به عنوان نماد ولنتاین در دست کودکقلب قرمز به عنوان نماد ولنتاین در دست کودک

 

تم دخترانه ولنتاین با المانهای قرمز رنگتم دخترانه ولنتاین با المانهای قرمز رنگ

 

ایده عکس کودکی با رد رژ قرمز بر روی بدنایده عکس کودکی با رد رژ قرمز بر روی بدن

 

زمینه قرمز و یک بالش قلبی قرمز در دست نوزادزمینه قرمز و یک بالش قلبی قرمز در دست نوزاد


درآمد آتلیه عکاسی | میانگین درآمد عکاسان در سال 98 چقدر بود؟

 

درآمد آتلیه عکاسی

درآمد آتلیه عکاسی نکته مهی است که هر عکاس قبل از شروع عکاسی به دنبال تحقیق درباره آن می باشد و خیلی از مبتدیان قبل از ایجاد یک آتلیه عکاسی سعی می کنند اطلاعاتی را درباره میزان درآمد آتلیه عکاسی به دست آورند. ما در این مقاله قصد داریم ابتدا میانگین درآمد عکاسان در سال 98 و عوامل موثر بر درآمد آتلیه عکاسی را مورد بررسی قرار داده و سپس به معرفی سبک های پردرآمد عکاسی و روش های افزایش در آمد یک آتلیه عکاسی بپردازیم و شما را با این راهکارها آشنا سازیم، پس ما را تا انتها همراهی کنید.

درآمد آتلیه عکاسی

 

درآمد آتلیه عکاسی چقدر است؟

پاسخ به این سوال اندکی دشوار است اما باید بدانید که درآمد یک آتلیه عکاسی به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسته به سبک، سابقه و نوع کار عکاس می تواند متفاوت باشد. چیزی که مسلم می باشد این است که اگر در شروع راه عکاسی هستید، باید بدانید که هزینه های راه اندازی یک آتلیه عکاسی بیشتر از هزینه های ساخت یک استودیوی عکاسی خانگی است. با ساخت آتلیه خانگی شما می توانید هزینه های مربوط به اجاره و یا خریداری مکان مربوط به آتلیه را به صفر برسانید و این قضیه می تواند بر در آمد آتلیه عکاسی شما تاثیر داشته باشد. به طور کلی درآمد آتلیه عکاسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مقاله به بررسی این عوامل می پردازیم، قبل از آن بد نیست بدانید که در سالی که گذشت، میانگین درآمد عکاسان در آتلیه ها چقدر بوده است.

 

میانگین در آمد عکاسان در سال 98 چقدر بود؟

عکاسانی که در قسمت های مختلف در حوزه عکاسی مشغول به فعالیت می باشند با توجه به تخصص، سابقه کاری و سبک عکاسی که ارائه می دهند، حقوق و درآمد متفاوتی دارند. در جدیدترین بررسی انجام گرفته در اواخر سال 1398 توسط متخصصان شغلی کشور، گروه های مختلف شغلی ازلحاظ درآمد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفتند. بر اساس این تحقیق، متوسط درآمد یک عکاس، ماهیانه حدود 2.800.000 تومان بوده است، این در شرایطی است که حداقل درآمد برای یک عکاس تازه کار، چیزی حدود 1.800.000 تومان در ماه و حداکثر درآمد برای یک عکاس حرفه ای، در حدود 5.400.000 تومان در ماه محاسبه شده است.

 

در آمد آتلیه عکاسی به چه عواملی بستگی دارد؟

همان گونه که گفتیم، عوامل مختلفی وجود دارد که میزان درآمد یک عکاس و آتلیه عکاسی را تعیین می کند. بیایید نگاهی به برخی از این عوامل بیاندازیم:

  • محل سکونت و برپایی آتلیه عکاسی
  • نوع و سبک عکاسی
  • سطح مهارت عکاس
  • امکانات و تجهیزات مورد استفاده
  • استراتژی های بازاریابی
  • زمان و تلاش اختصاص داده شده

 

کدام سبک عکاسی بیشترین درآمد را برای آتلیه عکاسی به همراه دارد؟

به طور کلی نمی توان گفت که یک سبک عکاسی از سبک دیگر برتر یا پولسازتر است و این کیفیت کار و مهارت شماست که تعیین کننده میزان درآمد آتلیه عکاسی شما خواهد بود، اما برخی از سبک های عکاسی هستند که قابلیت پولسازی و کسب درآمد بیشتری در آنها نهفته است، این سبک های عکاسی عبارتند از:

عکاس عروسی

 

8 روش برای افزایش درآمد آتلیه عکاسی

1- ایجاد وب سایت عکاسی

امروزه هر تجارتی بدون وب سایت تقریبا شبیه آخر هفته بدون تعطیلی می باشد! همه رستوران ها، هتل ها و باشگاه های ورزشی درجه یک و با کیفیت، یک وب سایت اینترنتی دارند. یک وب سایت عکاسی چیزی است که یک آتلیه برای بهبود هویت برند خود و جلب اعتماد و اعتبار نزد مشتریان به آن نیاز دارد. افزایش اعتبار و جلب اعتماد بیشتر مشتریان،  دقیقا همان چیزی است که سبب مراجعه بیشتر و کسب در آمد بیشتر شما می شود. پس ایجاد یک وب سایت عکاسی را برای  افزایش درآمد آتلیه عکاسی خود فراموش نکنید. وب سایتی که در بردارنده نمونه کارها و ارائه دهنده خدمات شماست.

 

2- آموزش عکاسی

عکاسی به علم، هنر و شیوه تهیه عکس و ثبت تصاویر در حالات و استایل های مختلف اشاره دارد. عکاسی یکی از مشهورترین اشکال هنری بوده و دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود فراگیری چنین هنرهایی برای دانشجویان و جوانان جذاب باشد. عکاسی به مردم می آموزد که از محیط و طبیعت نهایت استفاده را ببرند. از طریق عکاسی، افراد می توانند زیبایی ها و حتی ساده ترین برداشت های بصری از اطراف خود را به ثبت برسانند. از این رو آموزش عکاسی و ایجاد یک آموزشگاه عکاسی می تواند ایده ای پرسود برای شما باشد و خیل عظیمی از دوست داران هنر و عکاسی را به سمت شما بکشاند.  دریافت شهریه بابت ارائه آموزش های عکاسی به علاقه مندان و برگزاری کلاس های عکاسی در محیط آتلیه می تواند یکی از راه های موثر افزایش درآمد آتلیه عکاسی باشد.

آموزشگاه عکاسی

 

3- فروش نسخه های دیجیتالی یا چاپ شده

همه عاشق عکس های زیبا هستند. یکی از راه های افزایش درآمد آتلیه عکاسی آماده سازی انواع نسخه های دیجیتالی و یا چاپ شده از موضوعات مختلف و فروش این نسخه ها در وب سایت آتلیه و یا شبکه هایی اجتماعی به علاقه مندان است. این کار می تواند ایده ای پرسود برای یک آتلیه عکاسی باشد. همچنین شما می توانید برخی از تصاویر خود را به وب سایت های عکاسی معتبر که برای کارهای هنری شما ارزش قائل هستند، بفروشید.

 

4- ایجاد وبلاگ عکاسی

ایجاد یک وبلاگ عکاسی ابزاری مناسب برای افزایش درآمد آتلیه عکاسی شماست. ایجاد یک وبلاگ عکاسی این فرصت را به شما می دهد تا نشان دهید که چه کسی هستید، چرا عکاسی می کنید  و چه خدماتی را می توانید به مشتریان خود ارائه کنید. این قضیه به مشتریان انگیزه می دهد و باعث می شود تا به سمت شما جذب شوند. وبلاگ ها می توانند ارائه دهنده نمونه کارها و تم های عکاسی شما باشند. یک وبلاگ خوب باید مرتبا به روز شده و محتوای با کیفیت ارائه دهد. مزیت دیگر ایجاد یک وبلاگ عکاسی این است که وبلاگ ها یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر ارسالی مشتریان شما هستند. مردم عاشق دیدن عکس های خود در وبلاگ عکاسی شما هستند و سایت شما را با اعضای خانواده و دوستانشان به اشتراک می گذارند.

وبلاگ عکاسی

 

5- برگزاری کارگاه های عکاسی

کارگاه عکاسی مکانی است که هرکسی که علاقه مند به عکاسی باشد باید هر از چندگاهی از آن بازدید کند. به خصوص کارگاه هایی که توسط متخصصان عکاسی برگزار می شود. یک کارگاه عکاسی مکان بسیار خوبی برای مشاهده و یادگیری است. تجربه و دانشی که می توان از یک کارگاه خوب عکاسی به دست آورد، چیزی نیست که در هر جای دیگری بتوان آن را به دست آورد. برگزاری یک کارگاه آموزشی توسط شما در محیط آتلیه می تواند خیل عظیمی از علاقه مندان و فعالان حوزه عکاسی را به سمت شما جذب کند. این تعامل قطعا به نفع شماست و به بیشتر شناخته شدن شما کمک می کند و این شناخت بیشتر مساوی با درآمد بیشتر برای آتلیه شماست.

 

6- فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و پینترست می تواند سبب افزایش درآمد آتلیه عکاسی شما باشد به شرطی که راه استفاده از این بسترهای اجتماعی را به درستی بدانید. اولین چیزی که  استفاده و فعالیت در پینترست برای شما خواهد داشت، تفاوت کلی آن با اینستاگرام است. پینترست در واقع یک شبکه اجتماعی نیست. پینترست یک سایت نشانه گذاری اجتماعی است و یک تفاوت بزرگ با اینستاگرام دارد و آن این است که مردم معمولا از آن استفاده نمی کنند تا دوستان و مخاطبین خود را به روشی که در اینستاگرام انجام می دهند، دنبال کنند. مردم از پینترست برای الهام گرفتن و آشنایی با مدل ها و تم های گوناگون عکاسی استفاده می کنند. برای مثال شما می توانید انواع تم تولد آتلیه عکاسی یا انواع تم دندونی آتلیه خود را در این بستر اجتماعی به انتشار برسانید.

اینستاگرام و پینترست

 

7- عکاسی پرتره در فضای باز

عکاسی پرتره در فضای باز یکی از بهترین راهکارها برای افزایش درآمد آتلیه عکاسی شما می باشد. می توانید خودتان این کار را انجا دهید یا یک عکاس از آتلیه را مامور کنید که در اماکن عمومی شلوغ در بعضی از روزهای هفته در میان مردم حاضر شده و از آنها عکس پرتره بگیرد. این ایده می تواند مورد توجه مردم نیز واقع شده و برای شما نیز سودآور باشد.

 

8- برگزاری مسابقات عکاسی

واقعیت این است که بیشتر مسابقات عکاسی به یک موضوع یا سبک خاص نیاز دارند. ورود به این مسابقات برای مردم جذاب است چرا که سبب می شود آنها روی چالش ها و تکنیک های جدید عکاسی متمرکز شوند و این قضیه به بهبود توانایی های آنها کمک می کند. مزیت اصلی برگزاری مسابقات عکاسی، توسعه مهارتهای عکاسی بین عموم و علاقه مندان است. ایجاد مسابقات عکاسی در بستر رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می تواند تعداد زیادی از علاقه مندان به حوزه عکاسی را به سمت شما بکشاند و این قضیه سبب بهبود هویت برند و اعتبار آتلیه شما شده و می تواند مشتریان جدید تر و بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

درآمد آتلیه عکاسی


تم آتلیه هفت سین | 8 تم آتلیه هفت سین برای نوروز 99

 

 تم آتلیه هفت سین

تم آتلیه هفت سین و عکاسی از کودک با این تم در عید نوروز، یکی از محبوب ترین انواع تم آتلیه کودک برای عکاسی می باشد. نوروز یکی از رسوم قدیمی و باستانی ما ایرانیان است که ما همه ساله همراه با فرارسیدن بهار، آن را جشن می گیریم. یکی از رسوم رایج ما ایرانیان این است که در روز اول سال و لحظه تحویل سال در کنار خانواده و اقوام، دور سفره هفت سین جمع می شویم و برای ثبت این لحظات تکرار نشدنی، عکس می گیریم.

حال شما می توانید برای تهیه یک آلبوم عکس کودک و ثبت هرچه بهتر و جذاب تر این لحظات برای کودک دلبندتان، به یک آتلیه کودک مراجعه و جهت تهیه عکس با تم آتلیه هفت سین اقدام نمایید.

عکاسی با تم هفت سین در آتلیه

معمولا همه والدین علاقه مند به گرفتن عکس هایی از کودک خود در کنار سفره هفت سین هستند، اما گاهی با توجه به زیبا چیده شدن هفت سین، عکس ها به نظر شما جذابیت لازم را ندارند و یک جای کار می لنگد.

مهمترین قضیه در این راستا دیده شدن جزییات در عکس و انتخاب تم هفت سین مناسب با عکاسی از کودک است. پیشنهاد ما به شما مراجعه به یک استودیو عکس کودک است. زمانی که شما به آتلیه کودک مراجعه می کنید، بهترین چیدمان و دکوراسیون همسو با مناسبت نوروز و با بهره گیری از سفره هفت سین از قبل آماده شده است و بهترین عکاسان، آماده عکاسی از کودک شما با استایل ها و از زوایای مختلف هستند. در یک آتلیه کودک، بهترین تم آتلیه هفت سین موجود می باشد و این قضیه، ثبت تصاویری جذاب از کودک شما در کنار سفره هفت سین را به بهترین شکل، ممکن می سازد.

 

8 تم آتلیه هفت سین برای نوروز 99

تم آتلیه هفت سینیک هفت سین ساده

 

تم آتلیه هفت سینکودک با لباس زرد نشسته بر سر سفره هفت سین

 

تم آتلیه هفت سینکودک با لباس سفید نشسته بر سر سفره هفت سین

 

تم آتلیه هفت سیننوزادی با لباس صورتی سر سفره هفت سین

 

تم آتلیه هفت سینکودک در حال بغل کردن تنگ ماهی

 

تم آتلیه هفت سینتیپ کلاسیک دختر بچه با سیبی در دست

 

تم آتلیه هفت سیننوزاد خوابیده در کنار هفت سین

 

تم آتلیه هفت سیناستایل پرنسسی دختربچه در کنار هفت سین